آ
-
آموزش خود دلگرمسازی
اثربخشی آموزش خود دلگرمسازی بر بهزیستی اجتماعی و روانشناختی زنان معتاد [دوره 6، شماره 23، 1395]
ا
-
احساس تنهایی
شبکههای اجتماعی مجازی و نقش آن در پیشبینی اهمالکاری تحصیلی، احساس تنهایی و سلامتروان دانشآموزان [دوره 6، شماره 21، 1395]
-
ادراک احساسات
تأثیر بازیدرمانی تعاملی گروهی بر تعاملات بین فردی، انعطافپذیری و ادراک احساسات کودکان [دوره 6، شماره 22، 1395]
-
ارزش¬
اثر آزمایشگاهی اضطراب مرگ بر پیگیری ارزشها و آرزوهای ناسالم [دوره 6، شماره 23، 1395]
-
ارزش¬؛ها و آرزوها
اثر آزمایشگاهی اضطراب مرگ بر پیگیری ارزشها و آرزوهای ناسالم [دوره 6، شماره 23، 1395]
-
استرس ادراکشده
بررسی اثرات تعدیلکنندگی مقابلهی مذهبی مثبت و منفی در رابطهی بین استرس ادراکشده و همدلی [دوره 6، شماره 24، 1395]
-
اضطراب اجتماعی
رابطهی شرم تصویر بدنی با جرأتورزی، اضطراب اجتماعی و شاخص تودهی بدنی در اعضای باشگاههای ورزشی تهران [دوره 6، شماره 21، 1395]
-
اضطراب اجتماعی
بررسی اضطراب اجتماعی در دانشآموزان استفادهکننده از اینترنت و شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 6، شماره 23، 1395]
-
اضطراب اجتماعی
پیشبینی اضطراب اجتماعی بر اساس سبک دلبستگی و نیازهای بنیادین روانشناختی [دوره 6، شماره 24، 1395]
-
اضطراب اجتماعی
پیشبینی نشانههای حساسیت اضطرابی با میانجیگری ذهنآگاهی بر اساس اضطراب اجتماعی دانشآموزان [دوره 6، شماره 24، 1395]
-
اضطراب مرگ
اثر آزمایشگاهی اضطراب مرگ بر پیگیری ارزشها و آرزوهای ناسالم [دوره 6، شماره 23، 1395]
-
اعتبار
اعتبار، روایی و ساختار عاملی تأییدی نسخهی فارسی مقیاس اضطراب اجتماعی لایبویتز [دوره 6، شماره 24، 1395]
-
اعتبار
بررسی خصوصیات روانسنجی مقیاس جهتگیری حریم خصوصی اینترنتی در دانشجویان [دوره 6، شماره 24، 1395]
-
اعتیاد به اینترنت
بررسی اضطراب اجتماعی در دانشآموزان استفادهکننده از اینترنت و شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 6، شماره 23، 1395]
-
افراد ستاره
مقایسهی تصویر بدن و عزتنفس دانشآموزان دارای پذیرش اجتماعی بالا و پایین [دوره 6، شماره 22، 1395]
-
افراد منزوی
مقایسهی تصویر بدن و عزتنفس دانشآموزان دارای پذیرش اجتماعی بالا و پایین [دوره 6، شماره 22، 1395]
-
الگویابی معادلات ساختاری
طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای سه نوع عشق [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 91-116]
-
انعطافپذیری
تأثیر بازیدرمانی تعاملی گروهی بر تعاملات بین فردی، انعطافپذیری و ادراک احساسات کودکان [دوره 6، شماره 22، 1395]
-
اهمالکاری تحصیلی
شبکههای اجتماعی مجازی و نقش آن در پیشبینی اهمالکاری تحصیلی، احساس تنهایی و سلامتروان دانشآموزان [دوره 6، شماره 21، 1395]
-
ایجاد شبکهی ارتباطی
بررسی رابطهی وظیفهشناسی با ایجاد شبکهی ارتباطی و جستجوی بازخورد با میانجیگری شخصیت پویا [دوره 6، شماره 21، 1395]
ب
-
بازیدرمانی تعاملی گروهی
تأثیر بازیدرمانی تعاملی گروهی بر تعاملات بین فردی، انعطافپذیری و ادراک احساسات کودکان [دوره 6، شماره 22، 1395]
-
بهزیستی اجتماعی
اثربخشی آموزش خود دلگرمسازی بر بهزیستی اجتماعی و روانشناختی زنان معتاد [دوره 6، شماره 23، 1395]
-
بهزیستی روانشناختی
اثربخشی آموزش خود دلگرمسازی بر بهزیستی اجتماعی و روانشناختی زنان معتاد [دوره 6، شماره 23، 1395]
پ
-
پاتوق شهری
عوامل ارتقادهندهی رضایتمندی در پاتوقهای شهری و رابطهی آن با ویژگیهای جمعیتشناختی [دوره 6، شماره 22، 1395]
-
پذیرش اجتماعی
مقایسهی تصویر بدن و عزتنفس دانشآموزان دارای پذیرش اجتماعی بالا و پایین [دوره 6، شماره 22، 1395]
-
پژوهش کیفی
کارکرد ازدواج: یک پژوهش کیفی [دوره 6، شماره 23، 1395]
-
پیشرفت خلاقانه
محیط اجتماعی و خلاقیت: بررسی تأثیر جوّ دانشگاه بر پیشرفت خلاقانهی دانشجویان [دوره 6، شماره 22، 1395]
ت
-
تابآوری_x000D_ _x000D_
اثر رویدادهای تبعیضآمیز جنسیتی بر عملکرد شغلی زنان: نقش تعدیلکنندهی سرسختی روانشناختی و تابآوری [دوره 6، شماره 23، 1395]
-
ترس از ارزیابی منفی
رابطه تفکر انتقادی، تمایز یافتگی و ترس از ارزیابی منفی با سازگاری اجتماعی در دانشآموزان [دوره 6، شماره 22، 1395]
-
تصویر بدن
مقایسهی تصویر بدن و عزتنفس دانشآموزان دارای پذیرش اجتماعی بالا و پایین [دوره 6، شماره 22، 1395]
-
تعاملات بین فردی
تأثیر بازیدرمانی تعاملی گروهی بر تعاملات بین فردی، انعطافپذیری و ادراک احساسات کودکان [دوره 6، شماره 22، 1395]
-
تفکر انتقادی
رابطه تفکر انتقادی، تمایز یافتگی و ترس از ارزیابی منفی با سازگاری اجتماعی در دانشآموزان [دوره 6، شماره 22، 1395]
-
تمایزیافتگی خود
رابطه تفکر انتقادی، تمایز یافتگی و ترس از ارزیابی منفی با سازگاری اجتماعی در دانشآموزان [دوره 6، شماره 22، 1395]
-
تمایل به ترک خدمت
نقش هوش معنوی، اخلاقی و سازمانی در تمایل به ترک خدمت مدیران [دوره 6، شماره 22، 1395]
-
تنظیم هیجانی
اثربخشی درمان شناختی رفتاری متمرکز بر تروما بر شایستگی اجتماعی و تنظیم هیجانی کودکان آزاردیده [دوره 6، شماره 23، 1395]
ج
-
جرأتورزی
رابطهی شرم تصویر بدنی با جرأتورزی، اضطراب اجتماعی و شاخص تودهی بدنی در اعضای باشگاههای ورزشی تهران [دوره 6، شماره 21، 1395]
-
جستجوی بازخورد
بررسی رابطهی وظیفهشناسی با ایجاد شبکهی ارتباطی و جستجوی بازخورد با میانجیگری شخصیت پویا [دوره 6، شماره 21، 1395]
-
جهتگیری هویت و عملکرد خانواده
پیشبینی مسئولیتپذیری بر اساس جهتگیری هویت و عملکرد خانواده در نوجوانان [دوره 6، شماره 21، 1395]
-
جوّ دانشگاه
محیط اجتماعی و خلاقیت: بررسی تأثیر جوّ دانشگاه بر پیشرفت خلاقانهی دانشجویان [دوره 6، شماره 22، 1395]
ح
-
حساسیت اضطرابی
پیشبینی نشانههای حساسیت اضطرابی با میانجیگری ذهنآگاهی بر اساس اضطراب اجتماعی دانشآموزان [دوره 6، شماره 24، 1395]
خ
-
خانواده
کارکرد ازدواج: یک پژوهش کیفی [دوره 6، شماره 23، 1395]
-
خشم
نقش واسطهای عدم ارضای نیازهای روانشناختی و خشم در رابطه بین رفتار کنترلی ادراکشده و زورگویی [دوره 6، شماره 22، 1395]
-
خصوصیات روانسنجی
بررسی خصوصیات روانسنجی مقیاس جهتگیری حریم خصوصی اینترنتی در دانشجویان [دوره 6، شماره 24، 1395]
-
خودپنداره
بررسی و مقایسهی خودپنداره در رؤیا و خود واقعی در سبکهای هویتی دانشآموزان [دوره 6، شماره 23، 1395]
-
خود واقعی
بررسی و مقایسهی خودپنداره در رؤیا و خود واقعی در سبکهای هویتی دانشآموزان [دوره 6، شماره 23، 1395]
د
-
دانشآموزان
پیشبینی نشانههای حساسیت اضطرابی با میانجیگری ذهنآگاهی بر اساس اضطراب اجتماعی دانشآموزان [دوره 6، شماره 24، 1395]
-
دانشجویان
محیط اجتماعی و خلاقیت: بررسی تأثیر جوّ دانشگاه بر پیشرفت خلاقانهی دانشجویان [دوره 6، شماره 22، 1395]
-
درمان شناختی رفتاری متمرکز بر تروما
اثربخشی درمان شناختی رفتاری متمرکز بر تروما بر شایستگی اجتماعی و تنظیم هیجانی کودکان آزاردیده [دوره 6، شماره 23، 1395]
ذ
-
ذهنآگاهی
پیشبینی نشانههای حساسیت اضطرابی با میانجیگری ذهنآگاهی بر اساس اضطراب اجتماعی دانشآموزان [دوره 6، شماره 24، 1395]
ر
-
رؤیا
بررسی و مقایسهی خودپنداره در رؤیا و خود واقعی در سبکهای هویتی دانشآموزان [دوره 6، شماره 23، 1395]
-
رضایت زناشویی
طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای سه نوع عشق [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 91-116]
-
رضایت زناشویی
مدل علی تأثیرات هوش معنوی و اخلاقی بر روابط فرازناشویی با واسطههای شبکههای مجازی و رضایت زناشویی [دوره 6، شماره 24، 1395]
-
رضایتمندی سکونتی
عوامل ارتقادهندهی رضایتمندی در پاتوقهای شهری و رابطهی آن با ویژگیهای جمعیتشناختی [دوره 6، شماره 22، 1395]
-
رفتار کنترلی ادراکشده
نقش واسطهای عدم ارضای نیازهای روانشناختی و خشم در رابطه بین رفتار کنترلی ادراکشده و زورگویی [دوره 6، شماره 22، 1395]
-
روابط خانوادگی
بررسی برخی از عوامل گرایش به شبکههای ماهوارههای خارجی [دوره 6، شماره 21، 1395]
-
روابط فرازناشویی
مدل علی تأثیرات هوش معنوی و اخلاقی بر روابط فرازناشویی با واسطههای شبکههای مجازی و رضایت زناشویی [دوره 6، شماره 24، 1395]
-
روایی
اعتبار، روایی و ساختار عاملی تأییدی نسخهی فارسی مقیاس اضطراب اجتماعی لایبویتز [دوره 6، شماره 24، 1395]
-
روایی
بررسی خصوصیات روانسنجی مقیاس جهتگیری حریم خصوصی اینترنتی در دانشجویان [دوره 6، شماره 24، 1395]
-
رویدادهای تبعیضآمیز جنسیتی
اثر رویدادهای تبعیضآمیز جنسیتی بر عملکرد شغلی زنان: نقش تعدیلکنندهی سرسختی روانشناختی و تابآوری [دوره 6، شماره 23، 1395]
ز
-
زورگویی
نقش واسطهای عدم ارضای نیازهای روانشناختی و خشم در رابطه بین رفتار کنترلی ادراکشده و زورگویی [دوره 6، شماره 22، 1395]
س
-
سازگاری اجتماعی
رابطه تفکر انتقادی، تمایز یافتگی و ترس از ارزیابی منفی با سازگاری اجتماعی در دانشآموزان [دوره 6، شماره 22، 1395]
-
سبکهای دلبستگی
پیشبینی اضطراب اجتماعی بر اساس سبک دلبستگی و نیازهای بنیادین روانشناختی [دوره 6، شماره 24، 1395]
-
سبکهای هویت
بررسی و مقایسهی خودپنداره در رؤیا و خود واقعی در سبکهای هویتی دانشآموزان [دوره 6، شماره 23، 1395]
-
سرسختی روانشناختی
اثر رویدادهای تبعیضآمیز جنسیتی بر عملکرد شغلی زنان: نقش تعدیلکنندهی سرسختی روانشناختی و تابآوری [دوره 6، شماره 23، 1395]
-
سلامت خانواده
طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای سه نوع عشق [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 91-116]
-
سلامت روان
شبکههای اجتماعی مجازی و نقش آن در پیشبینی اهمالکاری تحصیلی، احساس تنهایی و سلامتروان دانشآموزان [دوره 6، شماره 21، 1395]
ش
-
شاخص تودهی بدنی
رابطهی شرم تصویر بدنی با جرأتورزی، اضطراب اجتماعی و شاخص تودهی بدنی در اعضای باشگاههای ورزشی تهران [دوره 6، شماره 21، 1395]
-
شایستگی اجتماعی
اثربخشی درمان شناختی رفتاری متمرکز بر تروما بر شایستگی اجتماعی و تنظیم هیجانی کودکان آزاردیده [دوره 6، شماره 23، 1395]
-
شبکههای اجتماعی مجازی
شبکههای اجتماعی مجازی و نقش آن در پیشبینی اهمالکاری تحصیلی، احساس تنهایی و سلامتروان دانشآموزان [دوره 6، شماره 21، 1395]
-
شبکههای اجتماعی مجازی
بررسی اضطراب اجتماعی در دانشآموزان استفادهکننده از اینترنت و شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 6، شماره 23، 1395]
-
شخصیت پویا
بررسی رابطهی وظیفهشناسی با ایجاد شبکهی ارتباطی و جستجوی بازخورد با میانجیگری شخصیت پویا [دوره 6، شماره 21، 1395]
-
شرم تصویر بدنی
رابطهی شرم تصویر بدنی با جرأتورزی، اضطراب اجتماعی و شاخص تودهی بدنی در اعضای باشگاههای ورزشی تهران [دوره 6، شماره 21، 1395]
ع
-
عدم ارضای نیازهای روانشناختی
نقش واسطهای عدم ارضای نیازهای روانشناختی و خشم در رابطه بین رفتار کنترلی ادراکشده و زورگویی [دوره 6، شماره 22، 1395]
-
عزتنفس
مقایسهی تصویر بدن و عزتنفس دانشآموزان دارای پذیرش اجتماعی بالا و پایین [دوره 6، شماره 22، 1395]
-
عشق خیالانگیز
طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای سه نوع عشق [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 91-116]
-
عشق دلسوزانه
طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای سه نوع عشق [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 91-116]
-
عشق مصاحبتی
طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشایندها و پیامدهای سه نوع عشق [دوره 6، شماره 21، 1395، صفحه 91-116]
-
عملکرد شغلی
اثر رویدادهای تبعیضآمیز جنسیتی بر عملکرد شغلی زنان: نقش تعدیلکنندهی سرسختی روانشناختی و تابآوری [دوره 6، شماره 23، 1395]
ف
-
فضای مجازی
مدل علی تأثیرات هوش معنوی و اخلاقی بر روابط فرازناشویی با واسطههای شبکههای مجازی و رضایت زناشویی [دوره 6، شماره 24، 1395]
ق
-
قلدری
اثربخشی آموزش نظریهی ذهن بر همدلی و قلدری در کودکان [دوره 6، شماره 24، 1395]
ک
-
کارکرد ازدواج
کارکرد ازدواج: یک پژوهش کیفی [دوره 6، شماره 23، 1395]
-
کفایت اجتماعی
اثربخشی معنادرمانی بر کفایت اجتماعی نوجوانان [دوره 6، شماره 21، 1395]
گ
-
گرایش به شبکههای ماهوارهای خارجی
بررسی برخی از عوامل گرایش به شبکههای ماهوارههای خارجی [دوره 6، شماره 21، 1395]
م
-
مسؤلیتپذیری
پیشبینی مسئولیتپذیری بر اساس جهتگیری هویت و عملکرد خانواده در نوجوانان [دوره 6، شماره 21، 1395]
-
معنادرمانی
اثربخشی معنادرمانی بر کفایت اجتماعی نوجوانان [دوره 6، شماره 21، 1395]
-
مقابلهی مذهبی
بررسی اثرات تعدیلکنندگی مقابلهی مذهبی مثبت و منفی در رابطهی بین استرس ادراکشده و همدلی [دوره 6، شماره 24، 1395]
-
مقیاس حریم خصوصی
بررسی خصوصیات روانسنجی مقیاس جهتگیری حریم خصوصی اینترنتی در دانشجویان [دوره 6، شماره 24، 1395]
ن
-
نسخهی فارسی مقیاس اضطراب اجتماعی لایبویتز
اعتبار، روایی و ساختار عاملی تأییدی نسخهی فارسی مقیاس اضطراب اجتماعی لایبویتز [دوره 6، شماره 24، 1395]
-
نظریهی خودمختاری
اثر آزمایشگاهی اضطراب مرگ بر پیگیری ارزشها و آرزوهای ناسالم [دوره 6، شماره 23، 1395]
-
نظریهی ذهن
اثربخشی آموزش نظریهی ذهن بر همدلی و قلدری در کودکان [دوره 6، شماره 24، 1395]
-
نظریهی مدیریت وحشت
اثر آزمایشگاهی اضطراب مرگ بر پیگیری ارزشها و آرزوهای ناسالم [دوره 6، شماره 23، 1395]
-
نیازهای بنیادین روانشناختی
پیشبینی اضطراب اجتماعی بر اساس سبک دلبستگی و نیازهای بنیادین روانشناختی [دوره 6، شماره 24، 1395]
و
-
وظیفهشناسی
بررسی رابطهی وظیفهشناسی با ایجاد شبکهی ارتباطی و جستجوی بازخورد با میانجیگری شخصیت پویا [دوره 6، شماره 21، 1395]
-
ویژگیهای جمعیت شناختی
عوامل ارتقادهندهی رضایتمندی در پاتوقهای شهری و رابطهی آن با ویژگیهای جمعیتشناختی [دوره 6، شماره 22، 1395]
ه
-
ها و آرزوها
اثر آزمایشگاهی اضطراب مرگ بر پیگیری ارزشها و آرزوهای ناسالم [دوره 6، شماره 23، 1395]
-
همدلی
بررسی اثرات تعدیلکنندگی مقابلهی مذهبی مثبت و منفی در رابطهی بین استرس ادراکشده و همدلی [دوره 6، شماره 24، 1395]
-
همدلی
اثربخشی آموزش نظریهی ذهن بر همدلی و قلدری در کودکان [دوره 6، شماره 24، 1395]
-
هوش اخلاقی
نقش هوش معنوی، اخلاقی و سازمانی در تمایل به ترک خدمت مدیران [دوره 6، شماره 22، 1395]
-
هوش اخلاقی
مدل علی تأثیرات هوش معنوی و اخلاقی بر روابط فرازناشویی با واسطههای شبکههای مجازی و رضایت زناشویی [دوره 6، شماره 24، 1395]
-
هوش سازمانی
نقش هوش معنوی، اخلاقی و سازمانی در تمایل به ترک خدمت مدیران [دوره 6، شماره 22، 1395]
-
هوش معنوی
نقش هوش معنوی، اخلاقی و سازمانی در تمایل به ترک خدمت مدیران [دوره 6، شماره 22، 1395]
-
هوش معنوی
مدل علی تأثیرات هوش معنوی و اخلاقی بر روابط فرازناشویی با واسطههای شبکههای مجازی و رضایت زناشویی [دوره 6، شماره 24، 1395]
-
هویت اجتماعی
بررسی برخی از عوامل گرایش به شبکههای ماهوارههای خارجی [دوره 6، شماره 21، 1395]
-
هیجانخواهی
بررسی برخی از عوامل گرایش به شبکههای ماهوارههای خارجی [دوره 6، شماره 21، 1395]